WordPress-käyttötuki takaa, että saat helposti apua verkkosivustosi käyttöön ja ylläpitoon liittyvissä asioissa. Pieni kysymys, isompi ongelma tai jokin kehitystarve – ratkaisemme sen ripeästi ja hymyssä suin.

Aucor Service Desk palvelee käyttötukiasiakkaita puhelimitse, chatissa tai sähköpostitse. Lisäksi käyttötukiasiakkailla on käytössään tukiportaali, jossa uusien pyyntöjen luominen onnistuu näppärästi. Tukiportaalissa voit seurata koko organisaation kaikkia tukipyyntöjä yhdestä näkymästä.

Palvelutasot

Taso I Taso II Taso III
Tukikanavat Sähköposti
Tukiportaali
+ Puhelintuki
+ Chat
Palveluajat 8 – 16 arkisin
SLA * Blocker: vastaus 1 h / valmis 2 h
Critical: vastaus 4 h / valmis 24 h (3 työpäivää)
Major: vastaus 8 h / valmis 80 h (2 työviikkoa)
Sisältyvää kehitystyötä 0 h/kk 1 h/kk Sovitusti
Hinta 90 €/kk 120 €/kk alk. 180 €/kk

*) SLA (Service Level Agreement)
Blocker: Estää palvelun toiminnan kokonaan.
Critical: Jokin osa palvelusta ei toimi, palvelu osittain käyttökelvoton.
Major: Palvelussa ei ole toiminnan kannalta kriittistä ongelmaa.

Entä jos en halua käyttötukea sivustolleni?

Saa meihin silti ottaa yhteyttä. Käsittelemme aina kaikki yhteydenotot, mutta käyttötukisopimusten ulkopuolisista töistä veloitamme hinnaston mukaisen kiirelisän.

Aucor Service Desk ottaa huolesi haltuunsa

Kun jätät tukipyynnön Aucor Service Deskiin, asia on meillä hoidossa. Tiedät saavasi varmasti vastauksen sovitun ajan puitteissa ja voit huoletta keskittyä muihin asioihin. Me pidämme huolta puolestasi.