Harvoin saa näin herkullisen briiffin. Yosan verkkosivustosta haluttiin kotimainen, kauraisa, terveellinen ja raikas. Verkkosivun tehtävä on olla kuluttajien ensimmäinen ja ajantasainen tietolähde ja yksi asiakaspalvelukanavista.

Uudistimme Yosa-kauravälipalojen tuotesivuston keväällä 2016. Sivustolle rakennettiin näyttävät pohjat herkullisille tuotekuville, resepteille ja blogiartikkeleille. Resepteihin voi liittää tuotteita, jolloin sivuston sisällöt linkittyvät toisiinsa luontevasti. Tuotesivut sisältävät paljon kuluttajille arvokasta tietoa.

Yhteydenpitoa ja yhteisöllisyyttä

Helppo yhteydenottomahdollisuus oli yksi sivuston tärkeimmistä tavoitteista, joten palautelomakkeeseen kiinnitettiin erityistä huomiota. Yhteyttä voi ottaa eri näkökulmista ja palautteeseen voi liittää myös kuvan.

Etusivulle muotoiltiin oma osuutensa asiakkaiden jakamalle some-sisällölle. Osio nostaa #yosa-hashtagin avulla sisältöä Instagramista ja Facebookista. Näin yhteisön värikäs sisältö tuo omat sävynsä osaksi herkullista kokonaisuutta.

Kommunikointi oli helppoa ja nopeaa ja aikataulussa pysyttiin hyvin. Myös AD-puoli onnistui täydellisesti yhden palaverin perusteella. Eli kaikki meni nappiin!

Bioferme

Yosa valmistaa kauravälipaloja 100 % kotimaisesta kaurasta.

yosa4b yosa_etusivu