Lisäys joulukuussa 2017: nyt voit kuunnella tämänkin kirjoituksen Samin lukemana. Kaikki ääniraidat kokosimme tänne.

 

Kuten tiedetään, pyrkii Aucorin laatufanaattinen joukkue ylittämään kaikki näkyvät ja näkymättömätkin rimat. Se ei tarkoita pelkästään hävyttömän hyviä verkkopalveluita vaan myös timanttista projektinhallintaa ja ensiluokkaista asiakaspalvelua.

Toimintamalleja pystyy hiomaan huippuunsa tiettyyn pisteeseen asti, ennen kuin väistämätön tulee vastaan: malli on kokonaan vaihdettava tehokkaampaan ja sujuvampaan. Sellaisen äärellä olemme nyt, kun on aika esitellä uusi kehitysvaihe.

Jatkossa teitä palvelee asiakaspalvelun valiojoukko, Aucor Service Desk.

Mikä muuttuu?

Ennen muinoin kehittäjämme saivat lisätyö-, käyttötuki- ja muut pyynnöt suoraan omiin sähköposteihinsa, mutta etenkin ruuhka-aikaan asiakkaat joutuivat odottamaan vastausta kohtuuttoman kauan. Ja mitä enemmän sähköpostia kehittäjä saa, sitä enemmän projekteihin tarvittavaa aikaa valuu viestittämiseen.

Kun Aucor Service Desk ottaa jatkossa vastaan pyynnöt ja toiveet, saadaan asiat etenemään rivakammin ja vastaukset tulemaan nopeammin sekä itse asiaan päästään tehokkaammin. Eli kun käsissäsi on lisätyöpyyntö, käyttötukitarve, muutostoive tai muu uusi projektin alku, ota yhteyttä Aucor Service Deskiin.

Minne morsetan?

Yhteyden saat sähköpostitse osoitteessa servicedesk@aucor.fi tai sivujemme yhteydenottolomakkeella. Service Deskin lampunhenget vastaavat myös chatissa, joka tervehtii sinua, kun saavut aucor.fi-sivulle. Käyttötukiasiakkaiden puhelinpalvelu vastaa tuttuun tapaan 8–16 joka arkipäivä. Jos numero on hukassa, niin lähetä meille viesti. Servicedesk@aucor.fi korvaa aiemmat asiakaspalvelu- ja tukisähköpostit.

Jos oletkin kokonaan uusi tuttavuus, niin ensinnäkin moi! Tarjouspyynnöille on oma osoitteensa, joka on: myynti@aucor.fi ja myös verkkosivujemme yhteydenottolomakkeella voi jättää tarjouspyynnön.

Mutta kun tykkään jutella suoraan [lisää kehittäjän nimi tähän] kanssa

Ei hätää, yhteys mahtaviin tyyppeihimme ei katkea tämän myötä. Edelleen projektien aikainen viestintä käydään suoraan kehittäjien kanssa, väliin ei tule ylimääräisiä käsipareja eikä siten viivettäkään synny. Vain uudet pyynnöt ohjautuvat Aucor Service Deskin kautta, jotta työnkulku on sujuvaa ja vastaus tulee nopeasti.

Sujuvuus ja ketteryys kaikilla osa-alueilla on ensimmäinen osa Aucorin suurempaa lean-siirtymää. Hiomalla työtapamme viimeistä piirtoa myöten voimme käyttää kaiken aikamme siihen, mitä varten oikeasti olemme täällä: luomassa parempaa internetiä sivusto kerrallaan.

Aucor Service Desk - palveluksessasi

Kysymyksiä? Kommentteja? Muuta sanottavaa? Jätä kommentti tai paiskaa meitä tweetillä!