Terve!

Havaitsin tällä viikolla sattumoisin, että Aucor-kalenterini pyörähtää juuri tänään uudelle vuosilukemalle! Kuusi vuotta sitten perjantaina 25.9. kävin Love Streetin konttorilla lähettämässä ensimmäiset markkinointipropagandani uudesta päämajasta ja sitä samaa linkoa tässä onkin sitten pyöritetty ahkeraan. Lähetetyt-kansio vahvistaa: 10736.
(Johtaja Jääskeläinen löysi eilen tuon ekan blogikirjoituksenkin.)

Persiin alla on yhä sama tuoli, mutta se rullaa ja välillä vähän kitisee jo kolmannella konttorilla. Ja sitten nämä muut tyypit! Viimeksi viime viikolla kyseltiin myyntipöydän ääressä Aucorin vaihtuvuudesta. Heiteltiin lonkalta melko pitävät lukemat, mutta tilannehan piti tietysti tarkastaa ja vahvistaa. 11/15 sanoo tämä KPI.

Kuten tuolla ensibloggauksessani reiluna kolmekymppisenä uhosin, titteli ei töitä tee ja onhan tässä kieltämättä yhtä jos toista kokeiltu “Art Director” -hatun alla – etenkin HR-vastaavana oltiin jo lähellä käsitetaidetta. Alkukesästä ehdinkin jo pohtia, että mikäköhän hitto sen nimikkeen sitten pitäisi olla. Myynninmurtajaa jo sommittelin käyntikortteihin ja kulmahuoneeni ovenpieleen, mutta muuttamattahan se jäi. Tällä viikolla omena viimein kypsyi ja otettiin ihan hullu titteliloikka: Markkinointijohtaja! Arjessa homma lähtikin keulimaan välittömästi oikein rivakasti. Olen nimittäin tässä uudella urallani myynyt internetiä kuin ämpäriä, koostanut uutiskirjettä, istunut auton takapenkillä odottamassa oven avaamista (lapsilukko) ja tietysti vähän salaa leiskannut!

Alla vielä voimaannuttava iskulause ja albumiin kertyneitä kuvia matkan varrelta, katsellaan tilannetta uudestaan viimeistään heti tuossa tusinan täyttyessä!

T. Vajaa nelikymppinen, Chief Marketing Weather Officer.

P.S. Kuka tajusi otsikon? Aikamoista höttöä!

GSD-metodi

Aucor